W ramach naszych usług oferujemy:
1. Wsparcie w uzasadnieniu decyzji o wyborze nowego systemu
- Wsparcie w określeniu i weryfikacji celów organizacji, związanych z decyzją o wyborze nowego systemu
- Przeprowadzenie pełnej analizy Pre-Study: wykonalności, opłacalności, technologicznej, organizacyjnej, prawnej
- Pomoc w wyborze metodyki prowadzenia projektu (SCRUM-Agile, Waterfall, CCPM, inne)
2. Wsparcie w wyborze konkretnego systemu informatycznego
- Analiza potrzeb
- Analiza wąskich gardeł, procesowa
- Sporządzenie listy kryteriów wyboru
- Wybór oferentów i prowadzenie procesu wyboru
- Wsparcie negocjacji zakupowych i umów zakupowo-wdrożeniowych
3. Wsparcie lub prowadzenie nadzoru nad wdrożeniem systemu IT z ramienia inwestora
- Ocena analizy przedwdrożeniowej
- Bieżący nadzór nad wdrożeniem
- Pełnienie funkcji Solution Managera – zapewnienie kompletności rozwiązań dla organizacji, a nie tylko dla systemu
- Weryfikacja i nadzór nad kosztami i harmonogramem wdrożenia
- Wczesne ostrzeganie Zarządu o potencjalnych problemach
- Wsparcie w znajdowaniu rozwiązań w sytuacjach kryzysowych
- Wsparcie w odbiorach częściowych i końcowym projektu
- Sporządzanie sprawozdań na Komitety Sterujące
- Inne aktywności związane z nadzorem nad projektem z ramienia inwestora
4. Wsparcie firm po wdrożeniu systemów informatycznych
- Poszukiwanie możliwości optymalizacji, poprawy ergonomii, reorganizacji procesów
- Wybór oferentów i prowadzenie procesu wyboru w zakresie aktualizacji oraz utrzymania oprogramowania
Co to ERP, CRM, DMS, FSM, SCM?